مثل اسکلا دارم کوزی گونی میبینم بهارم که نمیتونه پست بزار

مثل اسکلا دارم کوزی گونی میبینم بهارم که نمیتونه پست بزاره تف به این زندگی:|
دیدگاه ها (۱)

زندگی یک هدیه است برای کسانی که میدونن چطور ازش استفاده کنن ...

بهتره قبل از اینکه قضاوت کنید به گذشته نگاه کنید :]

بچه هاایشون نمیتونه پست بزارهhttps://wisgoon.com/shinobu313و...

بچه ها من هم دارم فوتبال میبینم هم پست میزارم🤣😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط