این عکسو خودم از عتیقه فروشیهای کرمانشاه گرفتم*

این عکسو خودم از عتیقه فروشیهای کرمانشاه گرفتم*
دیدگاه ها (۲)

این عکسو خودم از عتیقه فروشیهای کرمانشاه گرفتم*

.تخته نرد*

.

.

شب بخیر قشنگام تو خوابتون رنگین کمون

این عکسو از بازیه شدو جنریشن گرفتم، شاید به کارتون بیاد،عکسه...

بچه ها ببخشید من تازه گوشیمو گرفتم دیگه هیچ عکسو فیلمی ندارم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط