قَشَنگیِ رابِطِه اونجآس کِه میگَن اینآ هَنوز باهَمَن؟:)

قَشَنگیِ رابِطِه اونجآس کِه میگَن اینآ هَنوز باهَمَن؟:))
دیدگاه ها (۱)

‏هرچقد اینجا بیشتر می‌نویسم ، تو دنیای حقیقی ساکت‌تر میشم=)

شُدَم دَلقَکی کِهِ^^بَعدِ از هَر نَمایش..گِریـِه میکَرد:')

قشنگیهِ زمستون به اینه که نفساتم میشه دید :))

بالاخرع یهـ روزۍ در حالے ڪ وسط خیابوݩ صَـرم تو گوشیهـ زیـرِ ...

واکنش منی که هنوز وصل نشدم دنیا هنوز قشنگی های خودشو داره😔🥀

قشنگی رابطه اونجاست که :هر وقت حالم خوب نیست هیچکیجز تو نمیت...

ترامپ وقتی سلطنت‌طلبا بهش میگن آخوندا که هنوز هستن:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط