چشمانت مثل یک حکومت است!

چشمانت مثل یک حکومت است!
نه عدالتی،
نه رحمی
و نه برابری...
دیدگاه ها (۱)

یک امشب را به خوابم بیا!می‌خواهم برای یک بار هم که شده،خیابا...

بی تو پاییــز و این همه خیالبافیچیزی نمانده که شاعر شوم....!...

مگه چقدر عاشق عدالتی؟ هاااان؟!

برابری ⚖️

در مقابل درد هیچکس نمیتواند قهرمان بماند هیچکس ..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط