بچه های تیم ملیو بفرستیم به جای مسیولین برای مذاکرات:

بچه های تیم ملیو بفرستیم به جای مسیولین برای مذاکرات:
حداقل یکی بخورن،یکی میزنند.
مساوی از میدون میان بیرون.
مسئولین که کلا گل به خودی هم دارن میزنند.
تیم ملی حداقل اگر نبره،مساوی میکنه،باخت نمیده.
مسئولین که دارند اورانیوم میدن یونجه و ذرت بگیرند.
دیدگاه ها (۲)

با ترامپ باید اینجور حرف زدـ#سردلر_دلها#غیرت_ایرانی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط