کاش میشد مرد بی آنکه”مادر“بفهمد...

کاش میشد مرد بی آنکه”مادر“بفهمد...
دیدگاه ها (۱۵)

inam bar kocholo ha wis..

mage na?

حاجی شماغمت از دوریه یارته؟من خودم به خودم میگم”خودتو یادته؟...

:(

کاش میشد برگردیم قدیما کاش میشد

چه جواب قشنگیوچه خواسته ی قشنگ تری...کاش میشد.واای اگر میشد....

کاش میشد..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط