دیگه نبودنت،برام ضرری نداره

دیگه نبودنت،برام ضرری نداره
دیدگاه ها (۰)

تن من پره از تو ...

یک نفر را دوست دارم که بدون آغوشش جهان جای نا امنیست.

همه ی ما درگیر یه دردی شدیم که درمونش شده یه آدم به درد نخور

نبودنت درده برام...!:)

برق خونمون رفته حالا گوشیم شارژ ندارهشانس منه دیگه ری*دن برا...

گفتم ایرادی نداره، اما بعدش نه دیگه خندیدم نه ذوقی برام موند...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط