اگه بداخلاق بودم به دل نگیرید😂

اگه بداخلاق بودم به دل نگیرید😂
دیدگاه ها (۹)

😂😂

حسی که دخترا به پسرای همسنشون دارن😜

خیلی مختصر و مفید😂😂

این یه پسته برای خنده به دل نگیرید دخترا😂

من اگه نقاش بودم برای همه یه دل خوش میکشیدم🙂❤️

بچه ها این منم وای خیلی زشتم به دل نگیرید 😭😭😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط