نید یکی تو بغلش گریه کنم ....

نید یکی تو بغلش گریه کنم ....
دیدگاه ها (۶)

آیا‌من‌لیاقت‌تورو‌دارم...........؟ یا‌اون‌دوستا‌ی........

عاحححح ددی...

هوپییییییییییییییییییییییی

یکی بیاد اینجوری بغلش کنم

نید عفدفددق

یکی به من بگه الان بخندم یا گریه کنم؟؟؟؟این چه اسیدی بود من ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط