گاهی خسته میشود...خسته از سرنگ های بی رحم همیشگی
گاهی خسته میشود...خسته از سرنگ های بی رحم همیشگی
خسته از انتظار برروی تخت
خسته از تهوع های بی وقت....خسته از نگاه دیگران
خسته از جمله تکراری " خدایا شفایش بده"
خسته از اینکه صدای بازی بچه ها همیشه آنسوی پنجره است.
گاهی با خود میگوید." کی تمام میشود"..
بدون اینکه معنای تمام برایش معلوم باشد
خــــدایا....
هنوز به تو امیدوار است.. وهنوز از این امید خسته نشده!!!
به فکرش باش بی گناهترین است...
خسته از انتظار برروی تخت
خسته از تهوع های بی وقت....خسته از نگاه دیگران
خسته از جمله تکراری " خدایا شفایش بده"
خسته از اینکه صدای بازی بچه ها همیشه آنسوی پنجره است.
گاهی با خود میگوید." کی تمام میشود"..
بدون اینکه معنای تمام برایش معلوم باشد
خــــدایا....
هنوز به تو امیدوار است.. وهنوز از این امید خسته نشده!!!
به فکرش باش بی گناهترین است...
- ۱.۵k
- ۱۹ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط