درد دل با کس نگفتم ، درد من گفتن نداشت ؛

درد دل با کس نگفتم ، درد من گفتن نداشت ؛
خنده بر لب می‌زدم هرچند خندیدن نداشته ؛
دیدگاه ها (۰)

دوستان اگه لینک چنل تلگرامم نمیاد براتون بگید بفرستم*🤣💔بازم ...

خنده بر لب میزنم کس نداند درد من راستتییییی من بتونم ۲:۲۴

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط