آدمی که دربرف می رود.......!!!!

آدمی که دربرف می رود.......!!!!

#استوری
دیدگاه ها (۴)

.بیا فرق کنیم مثلا برای بیقراری های هم قرار باشیم .برای زخم ...

‌پاییز را دیدی؟!آنها که رنگ عوض کردند افتادند!‌‌

نه ادمی رو که خوندم روش نقاشی می کشم

گر نباشد حیا و درک و شعور ادمی گاو می شود به مرور...

کشور آلمان:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط