هرکی منو خواست دمش گرم

هرکی منو خواست دمش گرم
هرکی منو هم نخواست کون باباش کم😂
دیدگاه ها (۲)

بغض تو گلومه که هیچهر روز گریه که هیچتنهام که اینم هیچ فقط م...

سلامتی خودم که تا الانم تکم هــــہ😒

و بلاخره نسخه ی سه ماینکرافت اومد که بتونم غول سه سر درست کن...

اودافظ

هر کی مارو خواست دمش گرم:)هر کی نخواست شرش کم:)

پاسخ یک مداح با غیرت به خر مذهبی های تندرو

بسوزین سلطنت طلبا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط