وقتی عشقت تنهات گذاشت نگران این نباش که بدون اون چیکارکنی

وقتی عشقت تنهات گذاشت نگران این نباش که بدون اون چیکارکنی
شرمنده دلت باش که بهت اطمینان کرده بود.
دیدگاه ها (۱۵)

زمستان راباورنکن...!هوابی(تو)سردترازاین حرفهاست...!!!

گفتم مرادوست داری یازندگیت را؟گفت؛تورا.پرسیدتوچطور؟گفتم:زندگ...

نیاباران ،عاشقانه اش نکن،من واو ما نشدیم

فرهادکه باشی همه چیزشیرین است

خاستگاری هابیل

به قول جناب خان:این دل کجای آدمه؟من میگم که وقتی تا خرخره دل...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط