صبرم از کاسه دگر لبریز است
صبرم از کاسه دگر لبریز است
اگر این جمعه “نیاید” چه کنم ؟
آنقدر من خجل از کار خودم
اگر این جمعه “بیاید” چه کنم ؟
#یا_مهدی_ادرکنی
#یا_مهدی_ادرکنی
#یا_مهدی_ادرکنی
اگر این جمعه “نیاید” چه کنم ؟
آنقدر من خجل از کار خودم
اگر این جمعه “بیاید” چه کنم ؟
#یا_مهدی_ادرکنی
#یا_مهدی_ادرکنی
#یا_مهدی_ادرکنی
- ۳۶۰
- ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط