+چراناراحتی؟

+چراناراحتی؟
-ناراحت نیستم،توفکرم!
+توفکرچی؟
-توفکراینکه چراناراحتم!!:)
دیدگاه ها (۲)

عشـــــــق یعنــــــی والیبـــــــال😉

:)))

ادیتم لطفا حمایت شه:)

راستش من از اینکه 《نشد》 ناراحت نیستماز اینکه چرا هیچوقت واسه...

وافعا متاسفم ولی اصلا ناراحت نیستم چون آدم های بی ارزش جایگا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط