میشه دنبآلم کنین......

میشه دنبآلم کنین......
دیدگاه ها (۱)

#خودم

وقـتی از #چـشمِ کـسی بیُــفتی ، مثلِ یــک #قـــطره اشک . . ....

#مرگ#بهترین#نوع#آرامش

#هرطورحساب میکنم

اسم: گروه مطالعهلطفا دنبالم کنین

مرسی که دنبالم می کنین♡♡

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط