من اونقد دوسِت دارم که میخوام فقط خوشحال باشی، حتی اگه ای

من اونقد دوسِت دارم که میخوام فقط خوشحال باشی، حتی اگه این خوشحالی دیگه شامل حال من نشه.
دیدگاه ها (۱)

در واقع شماها گرون ترین درسای زندگیتون رو از ارزون ترین ادما...

سهم ما قاطی شدن با آتش نبود و تنها کمی گرمی ما را بس بودکه ا...

تا خدا بنده نواز است به خلقش چه نیاز؟!

سقوطت از چشمم، آسانسور نداره برای برگشتن. 🚫

ادیت جدید برای خوشگلام

دوست دارم این مرد و ...لایک فراموش نشه 💗

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط