یاح یاح یاح...

یاح یاح یاح...
دیدگاه ها (۱)

😂😂😂 البته این از زبان داداشمه باید باشه وگرنه من که از پشه ه...

حالا مشقو تو مدرسه هم می نوشتی بعضیا لوت میدادن اونا دیگه خی...

واقعا خار بودن و خار داشتن بد دردیه

اسیر شدیم این وقت روز😂😂😂

یاح یاح یاح یاح یاح🤡✧(。•̀ᴗ-)✧

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط