⛔️فاز جدید #جنگ فناوری: #آمریکا ممنوعیتهای واردات تجهیزا
⛔️فاز جدید #جنگ فناوری: #آمریکا ممنوعیتهای واردات تجهیزات چینی را افزایش داد
▫️ کمیسیون ارتباطات فدرال اکنون ممنوعیت سال ۲۰۲۲ خود را گسترش داده و علاوه بر محصولات جدید، مدلهای قدیمیتر تجهیزات مخابراتی و نظارتی شرکتهایی مانند #هواوی ، ZTE ،Hytera، هایکویژن و Dahua را نیز ممنوع کرد.
▫️ مقامات آمریکایی این تجهیزات را که سازمانها معمولاً در بخشهای ایمنی عمومی، #امنیت تأسیسات دولتی و نظارت فیزیکی زیرساختها به کار میگیرند، یک خطر جدی برای #امنیت_ملی خود میدانند. دولت آمریکا این ممنوعیت گسترده را در اوایل ماه ژوئیه اجرایی میکند.
✅ @SAE22ir ✅
▫️ کمیسیون ارتباطات فدرال اکنون ممنوعیت سال ۲۰۲۲ خود را گسترش داده و علاوه بر محصولات جدید، مدلهای قدیمیتر تجهیزات مخابراتی و نظارتی شرکتهایی مانند #هواوی ، ZTE ،Hytera، هایکویژن و Dahua را نیز ممنوع کرد.
▫️ مقامات آمریکایی این تجهیزات را که سازمانها معمولاً در بخشهای ایمنی عمومی، #امنیت تأسیسات دولتی و نظارت فیزیکی زیرساختها به کار میگیرند، یک خطر جدی برای #امنیت_ملی خود میدانند. دولت آمریکا این ممنوعیت گسترده را در اوایل ماه ژوئیه اجرایی میکند.
✅ @SAE22ir ✅
- ۶۹۶
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط