ﺩﯾﺸﺐ ﺩﺍﺷﺘـــﻢ ﺩﻋﺎ ﻣﯿﮑــــــﺮﺩﻡ ﮔﻔﺘﻢ ﺧﺪﺍﯾﺎﺍﺍﺍﺍﺍ

ﺩﯾﺸﺐ ﺩﺍﺷﺘـــﻢ ﺩﻋﺎ ﻣﯿﮑــــــﺮﺩﻡ ﮔﻔﺘﻢ ﺧﺪﺍﯾﺎﺍﺍﺍﺍﺍ
ﺑﮕﯿــــﺮ ﺍﺯ ﻣﻦ ﻫـــﺮ ﺁﻧﭽـــﻪ ﺗــﻮ ﺭﺍ ﺍﺯ
ﻣـــﻦ
ﻣﯿﮕﯿــﺮﺩ
ﻧــﺪﺍ ﺁﻣــﺪ :
ﮔﻮﺷﯽ ﺍﺕ را ﺑﺪه
ﮔفتم:غلط كردم
دیدگاه ها (۲)

سلام دوستای گلم دارم ازدواج میکنم!!!باعشقم!!!باورتون نمیشه؟؟...

دختر باستیکه کلامای باحال داشته باشه??با نمک و خنگ باشه??کوچ...

...

شبتوووون مسغره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط