بوروتویی که می گی قهری خودت کاراتو ببین متوجه می شی

بوروتویی که می گی قهری خودت کاراتو ببین متوجه می شی
در ضمن من قهر نیستم فقط کاری به کارت ندارم چون فراموشم کردی
برام مهم نیستی الان دیگه ازدواج کردم
می خواستی منو‌با سه تا بچه تنها نزاری
برو به سلامت
دیدگاه ها (۱۴)

من بیدارما

گنیا جان تولدت مبارک

انسانی هست که بیداره؟

توبهههعع

#سناریو_بی_تی_اس موضوع اسلاید بعد نامجون : سلام عشقم ( مست )...

پارت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط