کدوووم؟

کدوووم؟
اینا بردن بگید تا بریم مرحله آخر بدو بدو
من میگم اول یآنا و کیوری و ته یون و بورام و تیفانی و سویانگ به ترتیب:-P
شما یکی رو بگیدااا=-O
تیفانی میره مرحله بعد با بورام و یونا
دیدگاه ها (۲۰)

مرحله آخر خودم:یونا کدوووم؟؟؟؟همشون خوبن سختهتیفانی برنده شد

تیفانی برنده شد;-)

کدوم؟من میگم سویون عضو تی آرا;-)

کدوم؟ بقیه برای فردا اما نظرا باید تا فردا زیاد بشه ها

« دانش آموز شیطون من »« پارت نهم »بعد از کلی حرف زدن و احوا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط