وقتی بالایی هست.......

وقتی بالایی هست.......
.
.
.
.
.
.
نیازی به پایینی ها نیست
دیدگاه ها (۳)

درسته که بد خطم ولی مثل بعضی ها هفت خط نیستم

دنیا شده این که با یه اشاره میپره. .....

به سلامتی دل که وقتی میشکنه. ..................صداش در نمیاد

مخلص همه ی اونایی که.......لایک میکنن

اسم بالایی : بوسه انفجاریاسم پایینی : عزیزترینم#مود #دترانه ...

اول کدوم رو بزارم یه نظر کافیه پایینی یا بالایی؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط