یارو ماشینش جا نمیشده تو حیاط درو اینجوری ساخته بله هنر ن

یارو ماشینش جا نمیشده تو حیاط درو اینجوری ساخته بله هنر نزد ایرانیان است وبس
دیدگاه ها (۴)

بانوان بختیاری

چشمم از هجروفاتش مثل ابر بارانیست

سیب زمینی آتشی! زمستون تو کوه آی حال میده!!!

اینجوری که داره پیش میره²روز دیگه مردم میگنخیایان با ما، مید...

هنر نزد ایرانیان است و بس

هنر نزد ایرانیان است و بس😉🤌

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط