خدا ترا فقط برای من ساخت...چشمهای گیرای ترا که میبینمش آت
خدا ترا فقط برای من ساخت...چشمهای گیرای ترا که میبینمش آتش به جانم می افتد..لبهای زیبایت,که حرف میزنی و میبوسی ام زنده میکند مرا,,,صورت ماهت..و تمامی انگشتان مهربانت,,,سلیقه ات که لال میکند مرا...جانم فدایت
- ۱.۳k
- ۰۸ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط