رفتم کتابامو گرفتم

رفتم کتابامو گرفتم
هیچی نمیگم
فقط میسپارمشون دست خدای مهربون
دیدگاه ها (۳)

یه وعضی!!!!!

#کرهاتاق منم مثل انباریههه

دیگه هیچی نمیگم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط