عجب زمانه ایست...

عجب زمانه ایست...
دیدگاه ها (۱)

😃 😃 😉 😉

یکمم برای خندع😆 😅 😅 شاد باشین😉 👍 😅 😆

خوب کجایی بدو بیا دیگه عه 😆 🌹

حاضری پولتو بهم بدی ..یا نصفشو؟!😃 😉

بامااگه دشمن بشه تمام زمانه، این مملکت، مملکت امام زمانه..

چشمم اگر خطا کند....دل که خطا نمی کند....تن به زمانه داده ام...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط