#چرا -من

#چرا -من
PART-7


ویوات

وقتی ته رفت من هم خواستم برم تو اتاق تا کوک بلایی سرم نیاره تا خواستم پا به فرار بزارم یه دست دور کمرم حلقه شد دیدم کوکه

مکالمه ات و کوک

کوک نباید میومدی بیرون الان برات گرون تموم میشه(خماـر)

ات ولم کن زدی تو گوشم بس نبود(بغض)

کوک خوب اون برای بی ادبیت بود ولی این فرق می‌کنه(نیشخند)

ات ولم کن (داد،بغض)

ویو کوک

ات رو براید بغل کردم و بردم تو اتاق
گذاشتمش پایین آت از ترس به خودش داشت می‌لرزید من میرفتم جلو اون یه قدم می‌رفت عقب انقدر رفت عقب که خورد به دیوار اتاق


مکالمه ی ات کوک

کوک تو از دستور اتم سر پیچی میکنی دیگه آره

ات نه ببخشید

کوک دیگه فایده ندارد این معذرت خواهی

ات کوک خواهش میکنم این کارو نکن


ویو نویسنده
کوک.............
دیدگاه ها (۲)

وایییییییییی

#چرا -من PART6ات چون ...... اون حرفا چی بود تو گفتی(گریه ، د...

#چرا- من PART,-5کوک آره ولی خیلی آبجی خوشگلی داری ته کوک چرا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط