اره رفیق

اره رفیق
دیدگاه ها (۲)

هییییی

همیشه سکوت نشان رضایت نیس ...بعضی مواقع نشان یه زجر یه مهر س...

چه عاشقانه نوشت شریعتی : من تو را دوست دارم ...و تو دیگری را...

شهر من شیراز

اره رفیق این ماییم...

خوب اره ما روانی هستیم رفیق👍🗿https://wisgoon.com/rasta.ay

سم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط