وقتی آدم یک نفر را دوست داشته باشد
وقتی آدم یک نفر را دوست داشته باشد
بیشتر تنهاست.
چون نمی تواند به هیچ کس جز به همان آدم بگوید
که چه احساسی دارد.
و اگر آن آدم کسی باشد که تو را به سکوت تشویق می کند،
تنهایی تو کامل می شود.
بیشتر تنهاست.
چون نمی تواند به هیچ کس جز به همان آدم بگوید
که چه احساسی دارد.
و اگر آن آدم کسی باشد که تو را به سکوت تشویق می کند،
تنهایی تو کامل می شود.
- ۱.۱k
- ۲۰ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط