هی بامداد خمار نه منصور محبوبه رو گرفت نه خجسته رو گرفت ن

هی بامداد خمار نه منصور محبوبه رو گرفت نه خجسته رو گرفت نه دختر دایشش رو گرفت نه منو گرفت
ریدم تو این زندگی اگه درخت 🌲 بودم بهتر بود
دیدگاه ها (۰)

بامداد خمار اصکی برای این پست ممنوع

اصکی برای این پست ممنوع

بمیرم برات جیران جانم

همچی تو همه ولی درنتیجه واقعا تنها راه حله

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط