ﻋﮑـﺲ ﺍﻟﻌﻤـﻠﺖ ﺧﯿﻠـﯽ ﺩﯾـﺪﻧﯿـﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺑـﺎ ﺑَـﺮﺧﻮﺭﺩﺳــَﻨﮕﯿـﻨﻢ ﺳ

ﻋﮑـﺲ ﺍﻟﻌﻤـﻠﺖ ﺧﯿﻠـﯽ ﺩﯾـﺪﻧﯿـﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺑـﺎ ﺑَـﺮﺧﻮﺭﺩﺳــَﻨﮕﯿـﻨﻢ ﺳـﺒُﮑﺖ ﻣﯿـﮑﻨﻢ
– – – – – – – – –
دیدگاه ها (۵)

_گریه کردی ؟ + نه ..._ پس چرا چشمات خیسه ؟ + دیگه چه خبر ؟!

↫وقـتـی↬ ☜ی دوسـت مـجـازی☞ بـهـت آرامـش مـیـده ♥بـدون وا...

i love this pic :D

+ دایان زیاد گـُوش میداد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط