پناه میبرم به خدا
پناه میبرم به خدا
از عـیبی که «امروز» در خود می بینم
و «دیروز» دیگران را به خاطر هـمان عیـب ملامت کرده ام ...
محتاط باشیم در «سرزنش» و «قضاوت کردن دیگران».
وقتی؛
نه از «دیروز او» خبر داریم؛
نه از «فردای خودمان» ...
از عـیبی که «امروز» در خود می بینم
و «دیروز» دیگران را به خاطر هـمان عیـب ملامت کرده ام ...
محتاط باشیم در «سرزنش» و «قضاوت کردن دیگران».
وقتی؛
نه از «دیروز او» خبر داریم؛
نه از «فردای خودمان» ...
- ۵.۰k
- ۱۰ دی ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط