این دوتا از پیام های ناشناس

این دوتا از پیام های ناشناس
اولی فک کنم فهمیدم کیه :هروقت قبول کردی منم قبول میکنم
دومی :سلام قربونت خوبم
دیدگاه ها (۴)

چراعملیش نکنیم.؟..:)

بدون کپشن...

یه لحظه کپشنو بخون :)دوتا چنل هستش که اگه سروش و روبیکا داری...

سلام بچه ها خوبید؟ وای انقدر حالم بده اقا من ی دوست داشتم تو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط