ماانسانهامثل مدادرنگی هستیم.شایدرنگ موردعلاقه یکدیگرنباشی

ماانسانهامثل مدادرنگی هستیم.شایدرنگ موردعلاقه یکدیگرنباشیم!اماروزی برای کامل کردن نقاشیمان؛دنبال هم خواهیم گشت!به شرطی که اینقدرنتراشیم همدیگرراتاحدنابودی.
: میگوینـــدانـســــــــــانهای خوب به بهشـــــــــــــــت میروند.امامن میگویم:
انســـــــانهای خــــوب،هــَــــــــرجاکه باشند،

آنجــــا ☜ بهشــــــــــــــــــت ☞ اســـــــت..
دیدگاه ها (۲)

:-(

بای:-)

ایـن روزا انســانــیت کم تر پیدا میـــشه✘

هــــ✘ــــه

ما انسان ها مثل مدادرنگی هستیم...شاید رنگ موردعلاقه یکدیگر ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط