از ذاحر شادم ولی از درون داغون

از ذاحر شادم ولی از درون داغون
دیدگاه ها (۰)

اگه زجر کشیدن خوب بودنه پس خودم خودمو زجر میدم😢

کله وجودمو درد گرفته

قلبب داغونه💔

کاناکی منم دارم مثل تو بی رحم میشم منهم دارن مجبور میکنن عوز...

نتم هنوز وصل نشدهشادم

من در هر شرایطی شادم 🤣

هورا شاد خراب شده الان واقعاً شادم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط