ای کاش بودنت را در دلم
ای کاش بودنت را در دلم
عاشقانه قاب نمی کردم!
که حالا نبودنت
در دلم آینه ی دق شود....
#
عاشقانه قاب نمی کردم!
که حالا نبودنت
در دلم آینه ی دق شود....
#
- ۱.۵k
- ۱۳ فروردین ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط