یکی هست،تو قلبم،
یکی هست،تو قلبم،
.
.
که اسمش گلبول قرمزه و کارش خون رسانیه
اقا من توانایی پست عاشقانه ندارم😂😂
.
.
که اسمش گلبول قرمزه و کارش خون رسانیه
اقا من توانایی پست عاشقانه ندارم😂😂
- ۲.۰k
- ۰۳ شهریور ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط