برای اهل بیت، دیدن نافرمانی خدا دردناکتر از مرگه. اونها
برای اهل بیت، دیدن نافرمانی خدا دردناکتر از مرگه. اونها مثل انسانهای عادی نیستن، پشتپردهی مرگ برای اونها جدایی نیست.
و چرا در روضهها هیچ وقت از این صحبت نمیشه که دقیقا چطور و چرا، عدهای از مردم با کمال میل کمر همت بستن تا امام زمانشون رو به وحشیانهترین شکل ممکن بکشن؟
و چرا در روضهها هیچ وقت از این صحبت نمیشه که دقیقا چطور و چرا، عدهای از مردم با کمال میل کمر همت بستن تا امام زمانشون رو به وحشیانهترین شکل ممکن بکشن؟
- ۶۳۰
- ۰۴ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط