فوتبال yas_perspolisi 26533902

دیدگاه ها (۱)

واقعا وزیرورزش بابرنامه کارکرد...پاتوسی رو آورد که گل قهرمان...

کاش همه مثل اقا محسن بودننمیزاشتن که حق کروات های دوست داشتن...

🤌🤌👏👏👏👏👏👏👌👌

یعنی هر دوره باعث صعود نکردن تیم بوده یا نه!!

حالا دیگه بخاطر بی برقی و بی ابی...نگران نباشین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط