خوشبحالش هر کی صدامو میشنوه والا...بخدااااا

خوشبحالش هر کی صدامو میشنوه والا...بخدااااا
دیدگاه ها (۴)

منو دوستام عاشششششششقتوووووووونم

خداییش شما هم اینجورید؟من ک اینجورم

حاجی ناموسن خوشبحالش که صداش واسه رپ قشنگه🥲والا رپر داریم تک...

بخدااااا

بخدااااا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط