‹ گمان میکردم آنکه دوستم دارد،
‹ گمان میکردم آنکه دوستم دارد،
حتی اگر غرق در تاریکیهم باشم
دوستم خواهد داشت!
حتی اگر پُر از زخم باشم،
حتی اگر قادر به
دوست داشتنِ خودم نباشم،
او با وجودِ همهیِ اینها
دوستم خواهد داشت؛
اما نه!
هیچکس خود را به مخاطره نمیاندازد
و دستش را داخلِ چاه نمیبرد؛
تاریکی، تنها برای ماست!📻🤎`›
#انگیزشی #خاص #تنهایی #عشقولانه #روانشناسی #حال_خوب#ستایش_قلب_سربی
حتی اگر غرق در تاریکیهم باشم
دوستم خواهد داشت!
حتی اگر پُر از زخم باشم،
حتی اگر قادر به
دوست داشتنِ خودم نباشم،
او با وجودِ همهیِ اینها
دوستم خواهد داشت؛
اما نه!
هیچکس خود را به مخاطره نمیاندازد
و دستش را داخلِ چاه نمیبرد؛
تاریکی، تنها برای ماست!📻🤎`›
#انگیزشی #خاص #تنهایی #عشقولانه #روانشناسی #حال_خوب#ستایش_قلب_سربی
- ۳.۰k
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط