تو یه غلط املائی بیش نبودی. . .

تو یه غلط املائی بیش نبودی. . .
دیدگاه ها (۱)

مگه داریم❤

عشق که بچه بازی نیست

چه امید بندم در این زندگانی که در نا امیدی سر آمد جوانیسرآمد...

فقط خودت خدا

باید تمرین کنم گذری بیش نبودی:)

ولی تو برای من یه کراش ساده نبودی... 💔

ـ تورا حتی بیش تر از کتاب مورد علاقه ام دوست داشتم،اما لایقش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط