واااذقیقا 🤣🤣🤣🤣

واااذقیقا 🤣🤣🤣🤣
یعنی فکر اسمشو گفت من اینجوری بودم که واتتتت

اره خلاصه هنوز که هنوزه اسمشو یاد نمیگیرم 😅
دیدگاه ها (۵)

بزارید ترجمه کنم اوراراکا... فقط یه چیز هست که از یه ویلن بد...

راستی بچه ها دیدم همه برا فالواراشون جسارت میزارن منم گفتم ب...

چنی باکلااااس

کلاس درس پادشاهی علم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط