کره شمالی: اگر بمب اتم بد است پس امریکا همه کلاهک های هست
کره شمالی: اگر بمب اتم بد است پس امریکا همه کلاهک های هسته ای خود را نابود کند
- ۱۰.۰k
- ۰۵ آبان ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط