♥سنتور که براشـــ میزدمـ کلے کیف میکرد....:'(

♥سنتور که براشـــ میزدمـ کلے کیف میکرد....:'(
دیدگاه ها (۳۳)

♥............:'(

دیگر چیزی به تاریخ انقضای آرزوهای این سال هم نمانده...مرا بب...

♥.....

چونــــــ تو گفتے ......

نوازنده سنتور هستم جهت یادگیری پیام بزارید

طوری که دلربا تو هر قسمت یه کیف کوچیک پر از خوراکی همراهش بو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط