به شیرینی همون کودکی دوستت دارم..کودکی تو=نم چشمان من
به شیرینی همون کودکی دوستت دارم..کودکی تو=نم چشمان من
بزرگتر که شدی=عشق بی پایان من به تو
تو نفسم= من که فداتم
چشمات = روشنی بی پایان برای زندگی من
صدای قلبت= نوای دلخوشی من
دوستت دارم= بی انتهای بی انتها
بچه بد عاشقتم,,خخخخ بد
بزرگتر که شدی=عشق بی پایان من به تو
تو نفسم= من که فداتم
چشمات = روشنی بی پایان برای زندگی من
صدای قلبت= نوای دلخوشی من
دوستت دارم= بی انتهای بی انتها
بچه بد عاشقتم,,خخخخ بد
- ۱.۴k
- ۰۷ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط