هاردی: معذرت میخوام بهت گفتم احمق!
هاردی: معذرت میخوام بهت گفتم احمق!
لورل: اشکال ندارد،خودم که میدونم احمق نیستم.
مهم باور ما به خودمونه..
قانون زندگی قانون باورست..
لورل: اشکال ندارد،خودم که میدونم احمق نیستم.
مهم باور ما به خودمونه..
قانون زندگی قانون باورست..
- ۳.۹k
- ۱۹ آبان ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط