نبود نان... سرسفره خانواده...مرا

نبود نان... سرسفره خانواده...مرا
دیدگاه ها (۱)

الهی......

من خسته ام خسته.....

با خیال بودنت روزگار بسر میبرم....

بهترینها.....

اگه کارت بنزین جمع شد . نان را کارتی کتید فعلا در هر خانواده...

🔻نان در تهران گران شد🔹طبق اعلام کارگروه آردونان اتاق اصناف ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط